21.07.2015
Ενημέρωση δικαιούχων για τους παραληφθέντες Φακέλους Δαπανών από 01/01/2015 μέχρι 20/07/2015
Στα πλαίσια της συνεχούς προσπάθειας εξυπηρέτησης των δικαιούχων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, παρατίθεται στο παρόν έγγραφο ο κατάλογος αριθμών πρωτοκόλλου έντυπης αλληλογραφίας που παραδόθηκε από τα ΕΛΤΑ, ιδιωτικό ταχυδρομείο, ή από φυσικά πρόσωπα (δια χειρός) στην Κεντρική Γραμματεία του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. με αποστολείς του δικαιούχους του Προγράμματος.
Ο δημοσιοποιούμενος κατάλογος ενημερώθηκε με σωρευτικό (από 01/01/2015) περιεχόμενο και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος ανά μήνα. Η ανάρτηση αυτή είναι η τελευταία για το σχολικό έτος 2014-2015.
Τονίζεται ότι το περιεχόμενο του δημοσιοποιούμενου καταλόγου βασίζεται στις ενδείξεις που οι αποστολείς αναγράφουν στην εξωτερική πλευρά του φακέλου αλληλογραφίας και δεν επιβεβαιώνει τη φύση και την αρτιότητα του περιεχομένου σε σχέση με τις απαιτήσεις.
Τονίζεται επίσης ότι στην περίπτωση ομαδικής αποστολής φακέλων δαπανών, που δεν τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα για τη εξωτερική σήμανσή του, δεν αναφέρονται τα ονόματα των δικαιούχων των οποίων οι φάκελοι δαπανών περιέχονταν σε αυτόν.
Για τη μελέτη του καταλόγου, υποδεικνύεται στους δικαιούχους:
- να αγνοήσουν μικροδιαφοροποιήσεις στην ορθογραφία του ονοματεπωνύμου τους, δεδομένου ότι δεν επηρεάζεται η ακρίβεια των στοιχείων τους όπως αυτά τηρούνται από την Ομάδα Έργου,
- να αποφεύγουν να υποβάλουν, τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, αιτήματα επιβεβαίωσης της παραλαβής του Φακέλου Δαπανών τους από την Ομάδα Έργου του Προγράμματος,
- να ενημερώνουν την Ομάδα Έργου με e-mail στο sitisianapliroton@inedivim.gr , αν δεν εντοπίζουν την αλληλογραφία τους στον ενημερωμένο κατάλογο πρωτοκόλλου.
Για το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
Η Ομάδα Έργου του Προγράμματος